Egyszer megszépülök én...

Perzsi.•  2022. augusztus 30. 13:10  •  olvasva: 114

Cseng a telefon. A kijelző mutat egy számot: 72-es körzet. No, csak nem a barátnőm? Nem. Egy idegen női hang csicsereg idegesítően lelkes hangon. "Jó napot kívánok! XX Klári vagyok, az izémizé trend kapcsolattartója! Engedje meg, hogy felhívjam legújabb termékünkre a figyelmét! Önnek, mint törzsvásárlónak, most szuper, 50%kedvezmènnyel adjuk, postaköltséget átvállaljuk, 2 héten belül visszavesszük, ha nincs vele megelégedve! De arra még nem volt példa!"

Én: azt sem tudom milyen cég ez, amúgy meg sosem vásároltam önöktől, hogy vàltam törzsvásárlóvá? 

"Hát a rendszer ezt mutatja! Biztos nem vásárolt még nálunk?-s elkezdi sorolni, milyük van. Az egyiknél közbeszólok. Az az izületi kencefice, miket tartalmaz? Az az a sárga lötty? Igen, naugye, hogy vásárolt nálunk!-mondja diadalittasan. Nem ez volt a cég neve. Ó, hát akkor még nem, de azóta tulajdonos váltás történt, ezért más lett a nevünk! Használt a kivonat az izületeire? Nem, az egyik összetevőjére allergiás vagyok, még jobban bedurrant a kezelt terület.-mondon visszafogottan, pedig szívem szerint...

Iiigeen? -énekli zavart hangon, majd hirtelen felkiált!:mégsem a mi cégünk volt az, nincs is raktáron pár hete a termékből. Tavaly volt?-kérdezem sajnálkozó (galád) módon. Volt, kár, hogy nem akkor rendelt, a mienk biztosan jó áru. Tavaly rendeltem, mondtam halkan, miközben már kezdtem szégyellni, hogy szívatom. ( Igy jár, aki nem hiszi, hogy nem ismerem a cégét, "aki nem hiszi járjon utána" gondolatmenet után)

Végül is mindegy is, most másért hívtam. Van egy AA 100-as krémünk, ettől mindenki éveket fiatalodik, s ha most kettőt rendel, 3-at kap. Potom hatvanezerért. Azért ilyen olcsó,( 80 ezer lenne,), mert a törzsvásárlóinknak így szeretnénk megköszönni a hűségüket, s bízunk benne, hogy elégedettségüket írásba is adják online, ami cégünknek kiváló reklàm lesz. 

Nem vagyok törzsvásárló, sőt vásárló sem.-mondom még mindig higgadtan.

De higyje el, hogy az! Itt van a gépben!-csicsergi rendületlenül. 

Ekkor előbújik gonosz énem: ha megrendelem, és nem szépülök meg, nem fiatalodom, akkor mivel fognak kártalanítani? Visszafizetik a vételárat? A lelki sebeimet hogyan fogják begyógyítani? Fizetnek egy pszichológust? Ráadásul ha rákenem az arcomra, és ragyás leszek tőle, meg ráncos is, akkor fizetik a bőrgyógyászt/plasztikai sebészt is? Mert akkor megrendelem.-szóltam már kisse pikírt hangon, de válasz helyett  csak a búgó hangot hallottam...

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Perzsi.2022. augusztus 30. 21:58

@liketorn: A telemarketingnél.még rosszabb az, ami tv-ből dől ránk. Egy kezemen meg tudom számolni, hogy ebben az évben hány elfogadhatót láttam. 3 db. Az egyik a Hell energy, Bruce Willis közremüködésével. Értem én, hogy mi viszi rá a színészeket egy reklámban szereplésre. A pénz. Bár Bruce nincs pénzszűkében
Na de, hogy N. Erika miért vállalta az Iberogast reklámot... Azóta kiráz a hideg a hangjától. S már egy herpesz elleni szer reklámja is sz ő hangjával fut. Szomorú.

liketorn2022. augusztus 30. 19:35

@Perzsi.: Én is voltam parkolóőr, hálás vok, hogyha nem végső állomások ezek :) A telemarketing kisebb, de rossz.

Perzsi.2022. augusztus 30. 19:03

@Krisztinka: 🙂

Perzsi.2022. augusztus 30. 19:03

@skary: Sejtettem.🙂

Perzsi.2022. augusztus 30. 19:02

@kosa: Köszönöm. "Bosszúból" nem kapcsolom ki. Alap, hogy megkérdezzék, érdekel -e, jó -e a hívás időpontja. Ha nem.teszik, vessenek msgukra. Nő a telefonszámlájuk. Én is kínáltam gyógyászati segédeszközt, tudom mit szabad, illik, s mit nem.

Perzsi.2022. augusztus 30. 18:59

@liketorn: Köszí.😁 Épp az előbb ment ennek a csodaszernek a rekláma tévében. ( nem az írásban lévő a neve). Ott huszonéves babàkkal mutatják a hatását. Rákenik az amúgy is makulátlan bőrre, s láss csodát. Ha igaziból is rákennék, lehet öregítené őket.🙂

Perzsi.2022. augusztus 30. 18:56

@Sznearanka: De kár, hogy nem videótelefon volt. Az arcára kíváncsi lettem volna.🙂 Az eddigi legutolsó ilyen jellegű hívásnál ecseteltem a hölgynek, mire futja a nyugdíjamból . Végtelenül együttérzett, s zavarában elkezdett magáról mesélni. Jó 35 percet beszélgettünk, mire észbekapott, hogy kérdezőből.kikérdezetté vált.🙂 Azt mondta, nem baj, megérte, jó volt velem beszélgetni. Remélem nem lett belőle baja, mert csak 5-7 perc van engedélyezve egy ügyfélre.

skary2022. augusztus 30. 18:49

@Perzsi.: az+főleg :)

kosa2022. augusztus 30. 18:28

én ilyenkor kikapcsolom a telefont, mondván hogy most nem érek rá beszélgetni...ügyesen megírtad

Krisztinka2022. augusztus 30. 17:54

🤣💛

liketorn2022. augusztus 30. 17:12

Védd magad, ezazzzz :D

Sznearanka2022. augusztus 30. 17:03

Szerintem elvesztettél egy bótot, ja nem, ők vesztettek el, de már sokkal korábban. Hát bosszantóak tudnak lenni. Tőlem múltkor megkérdezte egy hölgy, hogy önt nem érdekli az egészsége? Közöltem, hogy "Nem". Meglepődött. :)

Perzsi.2022. augusztus 30. 14:44

@skary: És szerény is.🙂

skary2022. augusztus 30. 13:55

@Perzsi.: igen tudom :)

Perzsi.2022. augusztus 30. 13:55

@skary: Ó, de kedves vagy!😄

skary2022. augusztus 30. 13:31

má sztem névögyé sémmit :)