Vuk blogja

Vuk•  2019. december 13. 10:51

Twin Peaks - nem Isten ver Bobbal '14

Vuk•  2019. december 11. 04:30

kánonbazmeg, megin’

-savanyú a miénk
az elmúlt napokban időutazáson vtam, amiben a magas kultúra ismét kimutatta nekem vidéki bunkónak a foga sárgáját, s pl. ennek eszenciális beszélgetésében a belpesttévén ismét meghallgathattam, h "a kánon képződik". ezért ment el az élet mellett a kedvem mindenkorra, h bármilyen egyetemre menjek, érezhetően ebbe a kánonba 20on éva. alapsztorim, h 16 évesen !írógépen bepetyegtem első írásaim, s gimn.i magy.tanárom bíztatásával és segítségével elküldtük egyetemi lapoknak. szinte zéro reakció. aztán tudatosan! írtam pár olyat amit úgy éreztem, h fexik az akkori kánonnak, ködösebb, lilább, szabadversesebb, stb., elküldtük, két helyen is megjelent, egyik laptól bíztattak, h írjak még, s lehozzák, s hajrá. csak mondom, a rend kedvéért, h nem létezett még a net, s számítógépe egy két gyereknek vt. szóval abszolút világos helyzet, amit szivemből írok nem kell, s tok olyat, ami bejön a kánonnak, de az hazug, s sztem amúgy rosszabb. aztán három négy évig nem írtam egy betűt sem, iskolán kívül, más okokból egy évet úgy jártam, h iskolában sem. ha 21 éves korom körül gyerekkori nőbarim nem nyom a kezembe egy füzet, h írj, tán sose írok többet, tán jobb lett vna, de köszi.
és a kánon, ami képződik, mint a macskanyelven a szürkés bevonat. ez így van. kedves hamvaiból feltámadt magy. kánon azt hagyja ki, h a globalizációban globális kánon képződik, amit ez a magy. önkánon bizt. kihagy a szám.ból amióta látom. a kultúra globalizálódása vszín jóval régebbi folyamat, mint azt akár én gondolni tudom, h csúcson pörgött már a nyolcvanas években, arra kedves pl. a hegylakó film, mikor egy univerzális mesét elmond egy ausztrál rendező amerikából egy francia színésszel aki egy skótot játszik az angol queen és afrikai származású melegfrontember zenéjével. kész ez maga a globalizálódott kultúra. h a fidesz tarolt, ez a magy.magaskult. kánont ismét felértékelte, ah kádárisodott a fidesz, úgy lehetett beleképzelni újra plusz ellenzékiséget. h nyert a karigeri, s a fidesz elkezdte az új pávatáncát körülötte, a kánon támadtában most újra elmondja már lassan 100 éve lejárt toposzait. bezáródva kánonába, ami képződik, túszul a kultúrával. miközben már az én tizenéves koromban is elment mellette a világ, de még most is tarthatja magát, mert ők a fidesz ellenzékének emblémájának része. elment a film, a könnyűnek nevezett zenék műfaji sorai, a net, a szám.gépes tárházak sora, ami még most is csak indul, ez mind, érintetlenül, s csak rázza az öklét az ellenzékiség jogán, h ő a képződött kánon. a semmiben.
s behozhatatlan előnye a jobbos vonulatnak, h bennük csírázott történetileg a felismerés, s vh eleve, emblematikusabb képviselőik munkájában magától megvt a közelítés a globális kánonhoz, triviális ebben jankovich marcell munkássága. ettől csak szomibb valóban, h a leírt kánonnal szemben, ehhez képest egy kádárisult kontraszelektált vonulat lett, amitől a magaskult. kánon érezheti leginkább legitimnek magát, lám, ezeknél csak jobbak vunk mi, takra ah a politikai ellenzék. bár még ha csak ezt mondanák, de nem ennyit mondanak, mert az már önleleplező vna, s nem bárki előtt, hiszen nem figy.nek rájuk, hanem maguk előtt s hát az a rosszabb bárminél, mert bár helyesen jelentéktelenek, mégis meghatározók, s létalapjuk az önhazugság am blokk, kádári fideszestől, ellenzékestől, s kulturközegeikkel, amúgy.
de van egy rövid időszak, mikor én egy pl.át láttam életemben, mikor a globális ritmust felvenni látszott a magyar - nem nemzetközit, mert mint ugyancsak elavult fogalom, a globális több mint nemzetközi, nemzettúli, javaival, hátrányaival, de tán sztem épp kulturálisan van legtöbb, tov. is lenézett, s már többszörösen lekésett java. szóval az andy időszak előtt, a belüllévők által is kritizált, kusza, átláthatatlan és korruptnak mondott filmtámogatási rendszer idején elkezdtek, maguktól tűnően olyan filmek készülni, amik adottan ezersebből adottan nem annyiból véreztek, de minden ízükben érződött a törekvés számomra, h olyasak legyenek, mint amit amúgy alkotóik is tán már maguk mint nézők szerettek, külföldről, a vmi amerika, a terézanyu (-imádás, földön állkeresés, h ilyen is lehet a magy.film), a tibor vok, és a sokat szidott mégis ide nagyon is és jól illő szőkekóla, persze, s mindenekelőtt a kontrol amerikában felnőtt s cocializálódott rendezővel, s másh de belepasszolt a vonulatnak tűnő foyamatba az üvegtigri sis. ezek, ez az időszak. én mint mezei bunkó sötét néző először éreztem, h oké, ha nekem ez kell, ezt nézem, ha a lila cucc kb., megnézem a hajdu szabolcs, török ferenc, meg a mundruczó (brrr) filmjét, de nekem úgy tűnt, h a trend annyira benne a levegőben, amúgy már akkor is min. öt éves késéssel, de legalább, h még ők akkori filmjeiben is benne belőle. vt még a kaméleon. a szabadság szerelemmel lett vége ennek az időnek, amiben már benne vt andy, akinek külf.i filmjeit a legfontosabbak közt tartok, itthon pont az ő rendtevése tűnt megfojtani, a mintha, helyesen, magától kialakuló trendet, s azóta izzadtságszagú az egész. ez a hely még az andyt is mint filmest elbaszta. amúgy ugyanígy járt filmesen az antal nimród a viszkissel. tényleg párás szemekkel a meghatódástól megcsinálta sztem első inkább rossz filmjét, vh mint az amerigo tot képzőművész vágyott nyugati emigrációból a kommunista magy.o. után. akkor mondtam le végk. a magy. filmről nézőként, megfogadva, h kényszerből többet végk. nem nézek meg vmit, néztem addig eleget, befogadóként szomi büszkén, h azóta tán csak a martfűi rémet láttam, magy. filmet végig, inkább jobb vt, s a bihari viktória egyedülálló magánpénzből és gyűjtésből készült filmjét, ami tök jó lett, aki tök jó komika benne, s aki nekem borzasztó író, amivel amúgy ismert és népszerű.
akkor tűnt először és utoljára, h a magy.film pl. magától, mintha felkapaszkodna a globálvonatra, nem sikerült, de jó h egyált. vt, abból kiindulva sikerülhetett vna, s nem tom min múlt, de épp az andys rendrakással lett vége. a vonat rég elment, eséy sincs felkapaszk.ni, s láthatóan próbálkozás se, de már h is, azóta már vt egy egész képregény adaptáció trend pl., h csak és kizár. a legnagyobbat mondjam. logikus h politikai alapon innen is onnan is marad a bezárkózás önfényezés, a másik szarságából képzett jogalap a létezésre és az érvényességre. hát így. bassza meg. basszák meg a kánonjaik. egész kurva életemben ez ment. át-kapcsolok újra, ők nem fognak soha.
kánonozás kb. 11:21 től.
http://www.atv.hu/videok/video-20191210-csaki-judit-es-kukorelly-endre
https://www.facebook.com/notes/ivanovic-attila-vuk/k%C3%A1nonbazmeg-megin-savany%C3%BA-a-mi%C3%A9nk/2974828622550686/


https://www.facebook.com/notes/ivanovic-attila-vuk/a-porn%C3%B3r%C3%B3l-szexer%C5%B1en/2960362057330676/

Vuk•  2019. december 10. 06:02

a pornóról szexerűen

minden létezőnek van képi kivetülése. ez a képi kivetülés mindig többletjelentéstartalmakat hordoz. a rögzített képi kivetülésben rögzülnek e többlettartalmak, azok sokszámú lehetőségei. így van ez a szexel is, elég trükkös módon. mert jó esetben a szex lényegi része anatómiailag rejtettebb testrészek közt zajlik. és innen nagyon nehéz dolog a szex képi kivetülését rögzíteni. összegezve, minél többet mutat a rögzítés az anatómiailag rejtettebb részekből, anál távolabb jut a szex intimitásának rögzítésétől. a pornó ennek a gyökeres, minden másféle képi kivetülés rögzítésénél előbb eljövő problémának a története.

a történet e fő problémájában talán főszerepet játszik egy magyar, akit mindenki kovinak ismer. a 90-es évek, 2000 es évek eleji, video, majd kábeltévé pornó időszak elismerten fő alkotója, aki valóban erre az időszakra feltette az országot munkájával a pornótérképre. ez időszak filmjei állatorvosi lovai a fent leírt problémának, sok profi filmes eszközzel kovi, fotóriporteres múltjával valódi magas színvonalú precizitásra törekedett, amiben mindez végképp rovására ment az intimitás, de még annak mímelésének rögzítésének. ez vt a végképp pantomimszex időszaka a rögzítés felől. s ebben cocializálódott az én generációm, s lehet vannak tagjai, bár sztem jóval kevesebb, mint gondolnánk, akik szerint ez vna a szex, ehhez szinte fogyatékosnak kéne lenni, bár ki tudja, a prüdéria, az intimitás mai elfojtásai tehetnek ilyen fogyatékossá. szóval e pornó, e jegyeit ‘eltanult’ fiatalok szörnyűségeiről írnak egyes cikkek a témában, ha egyáltalán. ez egy rövid időszak a pornóban is, ami lassan rég elmúlt, esetleg egy generáció eltanult rögzítéseit visszaadja a netes pornó, de inkább csekélyebb mértékben, s kihalóban, hisz ezek a kábeltv pornóig vtak meghatározók, max egy generációra, legfelj. még egy tükrözi vissza a neten. mert a nettel ez is gyökeres fordulatot vett. elindult a pornóyoutube. a te pornócsatornád, ahol te vagy a fogyasztó, de a szerkesztő, előállító is adottan, s ah a youtube is csak első idejében vt a tévé tükörképe, a tévés tartalmak feltöltésével, ugyanez igaz, ugyanígy erre is. és eljött az amatőrpornó széles sávja, ahol átlagos emberek betesznek egy v két telefont a háló-yukba, s felveszik ami történik. nincs jellegéből adódóan elidegenítő profizmus, a rögzítés jóval közelebb kerül az intimitáshoz, a házipornós nem törődik egy beállítással, hullámzó, vonagló háta pl. pár mp.ig többet mesél az intimitás extázisáról a rögzítésben, mint profipornófilm vonulatok. s persze innentől átfedések, a profi pornórögzítés maradványai, a netes választás, válogatási lehetőségeivel, s számtalan ágbog, ami mind visszavezethető az intimitás extázisának képi kivetülése rögzített többletjelentéstartalmi lehetőségeire, s ezek rögzítési nehézségeire.

trendek jönnek mennek, ha egyált. lehet erről beszélni, amúgy nem, épp úgy ah a zenében a youtubeság által a szabad tartalomválasztással, de a felszínen látszódnak, amik annyira fontosak, mint a zenében, alig, v max. jelzésértékűen, amiben egy újabb, mégis állandóbbnak látszik, összecsengve más, ma trendnek ható dolgokkal, ez a transzneműek, főként a ffiból nőibe tartók, de fordítva is, szereplése a pornóban. épp ebben az akt. trendben megfogható a fent írtak lényege, h különül el, v épp kap többletet egy jelenség. a ffiből nőibe tartó transznemű a pornóban, mint tán értelemszerűen legizgalmasabb állapotában kerül rögzítésre, átoperálás előtt, már női jegyekkel, de még ffi nemiszervvel. vizuálisan megjelenítve az androgűnt, ami az ember kétneműre szelt, éden előtti, egyik isteni állapota.

“A lelkek kincsestárának különös, „testként” történő leírása, esetleg kapcsolódhat a mitikus Adam Kadmonhoz, az első emberhez (nem, vagy nem teljesen azonos a Bibliai Ádámmal - ez nagyban függ a hagyománytól, és attól aki értelmezi). Adam Kadmon Isten "eredeti törekvése", hogy létrehozza az emberiséget, egy fenséges lény volt, androgűn (egyszerre férfi és női nemű) és makro-kozmikus (léptékében egyenlő az univerzummal). Mikor Ádám bűnbe esett, az emberiség lefokozódott hússá és vérré, nemekre bomlott és halandó lényekké váltak, amilyenek mi - a jelenlegi emberiség - most vagyunk.”

https://hu.wikipedia.org/wiki/G%C3%BAf

https://www.alexgrey.com/art/paintings/sacred-mirrors

https://www.youtube.com/watch?v=gLy8v9Jz6Wc

ez írka apropója ez a fb.hírfolyómba kerülő cakk, aminek én most egy részével fogl.koztam, de szexerűen a goni pornó kapcsán.

https://www.apapara.hu/2019/12/the-future-has-cum.html?fbclid=IwAR0egO7xyXVT1M9pfqSPLOEIH258VqldoXpo2jIVtStOlNRHyn5ZWJJR3YQ

köszi a megosztást p., h motivált írni.

ezt komenteltem rá.

“ez egy gyatra írás egy fonti dologról. rég szeretnék a pornóról írni, de rég nincs erőm egy nagyobbat írni már bármiről. mindenesetre az írás a pornhubot jelöli meg pl., téves szerepkörben, mintha a youtuberól a zeneipar részeként beszélnénk, ami nem igaz. ah az ingyenes zenehallgatási lehetőség nagyot változtatott a zeneiparon a neten, úgy igaz ugyanez a pornhub párhuzamában, érdemben másítva a trendeken amúgy egész analógan a youtubes pl.val. ha már vki erre írni adja a fejét. a gyerekek kapcsán külön kérdés, az kb. ilyen. s ott a darkweb deepweb kérdése egyált. s a pornó kapcs. amiről én nem tok sokat, de érdemleges.”

ezt a passzoló jó zenét hallgattam közben.

https://www.youtube.com/watch?v=DgNCs_A3uv8&list=RDEMVCWhvabdUW3_cJV9ch3i3g&index=7

Vuk•  2019. szeptember 13. 00:34

mobilvilág kőkor/2019

szűk 10 éve kezembe került egy samsung okostelefon, s levett a lábamról, az érzés azóta is tart, mert akkortájt épp a digitális fotógép vt a nagy cucc, a házimozirendszer lecsengőben, s ezek engem hidegen hagytak, vmeyest idegesített is a hájp, aminek a tech. oldalát becsültem, de nekem nem nyújtott semmi fontosat a walkmanom óta, semmiyen előrelépés. de látám, h ez a kis izé tényleg jó arra amiket mondanak, mind, s ami nekem számít a ‘tartalomfogyasztás’ is, a hang/zással együtt, mert a dolgocska hangszórócskája nem egy zsebrádió-élmény, hanem vh megoldották, úgy hallom, h tenyérből kellemes. nahát, csoda.

első okostelefonom megkerestem a neten, megrendeltem, megjött, kibontottam, nekem úgy rémel legelőször még mintha mailcím se kellett vna az alapalkalmazásokhoz, de legalábbis jóval egyszerűbben, tán egyet kellett pipálnom, amit először eskü elolvastam, mert nem vt hosszú. látám, amiyen okos a dolgocska, oyan sima ügy, mikor egy drága walkmannal is h megszívtam már, s h vágytam vissza a régi eccerűt, amiyen már nem vt.

le kell már cserélni, szemem romlott, dolgocska már részlegesen okos. na lássuk, 4 kamera, min. kettő a hátán, hüha, minek, egyet is alig használtam, selfi se vt rajta, mindnek alul a hangszórója, hüha, hova tűnt a hátáról, letolta a sok kamera, hát nekem ott a jó, teszthegyek, írott, videós, nincs a hátán a hangja, hát az a lexarabb egybehangzik minden teszteló, hüha. miket tud a mijei, hüha, egy se fontos nekem, nem is értem, nem is szeretném, egy oyat szeretnék mint vt, kicsit nagyobb, kicsit erősebb, nincs. akad. talán.

hüha, keresem, hüha áruösszesítő oldalak, hüha, bolthegyek, csillagozáshegyek, pontozások, boltvéleménytenger, hüha, pipás bolt, megbízható, hüha, telizöldpipás megbizhatóbb, üreszöldpipás nem annyira, miért, kevesebb csillagozás, azt a párat is a barátok adták, hüha. de ott az olcsóbb, szürkeimport, hüha. a telefonról mennyi csillag van, mi a vélemény, hüha. miyen gari, horrorsztorik, hüha. mennyi kamera, engem nem érdekel, hol a hangja, miért az alján, senkit nem érdekel, miért nem a hátán, hát aza lexarabb, hüha.

hát ez egy emeltszintű mobilfelvételi lett felsőfokú nyelvizsgával a tulajdonosegyetemre, hol a régi walkmanem.

megrendelem. bontott, hüha, miért románul jelentkezik be, hüha, hát nem teli zöldpipásból rendelted te fasz, hüha, miért iyen, szürkeimport, hüha, nem kóser, gáz gari, hüha, kell a gari, hüha, bizalom el, elállás, visszaküldés.

rápihenés. 6 éves tfon még bírja, hű társ, de hát, nahát, újra, telizöldes, nem kell, juronicsban akciós, hüh, hah, oké.

sosem, soha nem értettem, mikor anyám üres szemekkel a kezembe nyomta a kütyüjét, mellé hozta a töltőjét, mint kutya pórázát, s kimondta újra egy hónap után, “nekem ez nem kell, nem értem, elállítottam, nemtom h, nemtom vissza, nem kell, használd te” “de hát szuszi /bazmeg/ eccerű, tényleg!, nézd, most megmutatom, két gombnyomás, tényleg!, jegyezd meg!, nem lehet elrontani, tényleg!, bármit vissza lehet állítani, nyugi.” amúgy tényleg,

igen? na jó, új telefon, ujjlenyomatolvasó!!?? hát még a faszomnak is minek, na ezek a fosbaromságok tolták az aljára a jó kis hangját a hátáról bazmeg, de hisz elengedhetetlen, hangzik mindenhonnan a netről, kinek? az fbi nak, a kgb nek, a cia énak, meg a teknek, h végk önként még dalolva adjuk meg, najó, kell a fasznak, de hát bazmeg, csak ránézek a beállításoknál, h véletlen se állítsam be, nabazmeg, elállítottam vmit, émmég soha, de hát nincs oyan amit ne lehetne vissza, még sose vót, anyámén se, ismerősén se, másikén se, mind én állítottam be, sose basztam el, najó, billentyűkombináció fizikai gombokkal, de bazmeg, ezen nincs már fizikai gomb, nemtom visszaállítani, nem lehet használni a font, elrontottam, egyszer nem figyeltem, nem lehet visszaállítani, be kell küldeni, visszaküldik, jótállásnál vmi nem stimmelt, nem nyúltak hozzá, ideg, összeropp., 14 napon belül elállás, visszaküldés. rápihenés.

újabb hónapok, régi még mindig hű társ, de hát nahát, telizöldes? igen, ezen a héten. kiküldik, de bazmeg, indiai a doboz, bazmeg ez indiai piacos, nabazmeg, rúpiaátszámítós benne az alkalmazás, ami akkor se kéne bele, ha dolláros vna, telefonálás, könyörgés, fenyegetőzés, átbaszások sora, mellébeszélés, hüyének nézés, kifotóztuk, nem írta oda h indiai, elmegyek a testűlethez, na jó, elállás, visszaküldés.

rápihenés, ezt már az életbe kise hever, de kéne, telizöldes, régóta, sokcsillagos, nem csak a haveroktól, hát 6000 haverja nem lehet, boltba nincs, drága, nemoyan, miyen, régi, egy éves is már kifutott, első okosomból öt év múlva is ttam rendelni vkinek öt éve, ma egy éves is vintidzs, max horror áron, mint régiség.

itt van, olaszul köszönt be, legalább nem ógörögül. hát mekkora ósdi fasság vt úgy tíz éve, h kikerestem, megrendeltem, bontatlan vt, bekapcsoltam, egyet kipipáltam, s használtam, nem az ujjlenyomatolvasót, nem a hatodik kamerát a sarkán, a fizikai gombot az alján. nem a százezredik beépített incsből hüveybe dollárból átszámítós alkalmazást. a régi walkmanem kérem ami ‘csak’ lejátszotta a számomat.

Vuk•  2019. szeptember 5. 19:45

áttörés az ALIEN-PREDATOR szimbolikában 2017 jan.



hajónapló- adatbevitel- bishop-mesterséges szeméy

a sulaco szerencsétlensége óta tanulmányozom egyedüli megmaradtként a xenomorphokat. alkalmam nyílt kutatásokat foytatni, miután a kiráynő a hajóra jutott, és az azzal visszazuhant az lv-426-ra, a csatornán át visszajutottam a telep laborjába. azóta meghúzva magam feltérképeztem az eltárolt arctámadók teljes géntérképét és génmanipulációkat végeztem sejtszinten. világossá vált, h eközben még egy faj időközönként látogatja a holdat, rutinszerűen. harcban fejlett űrjárók, amik vadászterületként használják, s a gyilkos xenomorphokkal általában játszi könnyedséggel végeznek - kivéve mikor egyfajta beavató erőpróbaként fiataljaiknak egyet le kell teríteni, v ők vesznek oda. minden bizonnyal legkésőbb ők pusztítottak vna még könyörtelenebben a telepesekkel.
mesterséges szeméyként társas lénynek programoztak, s ami önfejlesztő mechanizmusomnak köszönhetően változásokat tapasztalok programjaimban, minden belső ellenőrzésem mentén az emberi humánummal mai napig konvergál. ennek következtében a planétán látottakat is a józan humánum lencséjén át is engedtem vizsgálni, mintegy természetfilmet, meybe engedtem a szemlélő szubjektivitásának is, így kaptak kutatásaim az öncélúhoz képest más csapásirányt, amit a legkomplexebben konstruktívnak vtam képes felmérni; evolúciós versenyelőny indukálására tettem kísérletet, amiben a xenomorphok vmiyen genetikai módosítás során kiegyenlítettebb eséyekkel indulhatnak a vadászokkal szemben; ez csak vmiyen plusz fegyver lehetett. az arctámadók teljes feltárása során vettem észre, h rugalmas, alkalmazkodó génállománnyal rendelkeznek, szinte nem különálló élőlények, hanem inkább tekinthetők egyfajta testrésznek, amik mégis különálló testként működnek a lehető legrövidebb ideig. a humanitás nyelvén intuitívnak nevezhetőek innentől lépéseim, oyan módosításokat végeztem, amivel azt igyekeztem befoyásolni, h az arctámadók eredeti programjuk heyett, a xenomorphok segítségére legyenek a harcban. a planétán megmaradt xenomorphok mozgásterét a vadászok ellenőrizték, a vadászat céljából, maradt elég, kiráynőt nem telepítettek, inaktív tojás-mezők vtak holdszerte a humántelep maradványai körül. a telep körüli egyik iyen mező tojásaiba injektáltam a módosított információt. visszalopózva innentől vártam a hatást.
a telep környékén megmaradt pár képi megfigyelő egység, amiket észrevétlenül bővítettem még párral megadott pontokon, ezeken keresztül nyomon tudtam követni a történteket. a tojások maguktól aktivizálódtak. nem vt szükség a korábbi, feltételezett gazdatest megjelenésének ingerére hozzá. eheyett támadást megelőzően következett be. új ösztönüknek megfelelve a xenomorphokat keresték. a xenomorphok nemileg semlegesek, ah a dolgozó rovarok az iyen szerveződésű fajoknál. a nemi szervek heyén található egyfajta járat, ami igen ritka esetben szolgál salakürítésre foyékony formában. az arctámadók egyfajta vmiyen feromonoshoz hasonló kommunikáció közben, tojócsöveikkel ehhez a járathoz kapcsolódtak, míg csápjaikkal rögzítették magukat a xenomorphok felépítés szerint ágyékrésznek nevezhető testtájához. egy másodlagos farokrész alakult így ki, amit ezután a xenomorph mozgatott, s hatékony fegyverként szolgált a vadászokkal szemben, a meglepetés erejével. oyan szögből, ahonnan váratlan vt, egy felnyársaló módon vtak képesek a vadászok ágyékán át halálos sebet okozni, ami addig nekik egy védtelenebb, sebezhetőbb pontjuk maradt.
nem kétlem, látva a korábbiakat, h a vadászok nemsokára kialakítanak vmiyen új stratégiát, s csakhamar meglesz a harci ellenszerük gyakorlatozásaik során ezzel az új eszközzel szemben. azt sem nagyon kétlem, h keresni fogják e váratlan változás okát a xenomorphoknál, s így könnyen rámtalálnak. felkészültem, aláaknáztam a telep maradékát, s rejtekheyem. készen állok az önmegsemmisítésre, addig az utolsó lehető pillanatig foytatom az adatgyűjtést, feldolgozást, ami elsődleges programom része, az emberi humanitás jegyében, ami lényegem részévé vált. a beavatkozást is ennek szellemében tettem, engedve annak az elemi hajtóerőnek, h minden létezőnek meg kell nyilvánítania adott keretek közt létezésének lényegéből. állandó, titkosított, életveszéyre figyelmeztető jelkibocsátót heyeztem ki több rejtett pontra, ami ezirányú ismereteim szerint minden módon jelez az erre járónak, amíg a vadászok ezt fel nem fedezik. ennél többet nem tehetek. vizsgálódásaim adatait is tartalmazzák a jeladók, itt szerzett ismereteim önmagukban csak segítségére lehetnek az idetévedőknek, szándékuktól függetlenül.

minden, amit én megismerhettem az emberből összességében, a tudományoson kívül, a szó szoros értelmében a "negatív végpontját" jelenítik meg az ezen a planétán látott kreatúrák; az ember -i kifordítva. csak remélhetem, és remélem is, h bármi erre tévedő, ember -i -hez konvergáló, felismeri ezt, csak ennek mentén képzelhető el egyáltalán esetleges megmenekülése.

end of transmission

https://www.youtube.com/watch?v=81nc4HiD9Ns&list=PLFj5s2UxG1OoYX3KIiKLUBwrIrTcbunYH

http://www.meseneked.hu/upload/images_1129.pdf

https://www.facebook.com/vukattila.ivanovic

Az oldalon sütiket (cookie-kat) használunk egyes funkciók (úgy mint belépés vagy beállítások elmentése) biztosításához, valamint biztonsági okokból. Harmadik féltől származó sütiket használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében. A sütikről részletes tájékoztató olvasható adatvédelmi tájékoztatónkban. A süti beállításokat lehetőség van személyre szabni ezen az oldalon vagy az "Elfogadom" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes süti használatához.Elfogadom