Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Panasziroda. Nyitva: 08-20 óráig
Perzsi. 2023. július 25. 17:24 olvasva: 178
Ma megnyitom a panaszirodámat. Ami ma a világban folyik, aszerint non stop nyitva lehetne.
Errefelé minden megszűnik. Januárban az egyetlen élelmiszeráruház zárta be a kapuit. Pár évvel előtte a hentes és a zöldséges is. Cserébe nyílt a környéken 2 db dohánybolt és egy újság szerkesztőség.Szóval az áruház bezárt. Az egyetlen kis maszek bolt megmaradt, de már csak nappal van nyitva. Kihasználva monopolhelyzetét, az áruikat 2-3 x drágábban kínálják, mint a nagyáruházak. Ma, több év kihagyás után betértem, mert a környéken nincs más bolt, csak igen messze. Kértem sárgadinnyét. Pici volt, messziről gusztának tűnt. 1300 ft/kg. Lemérte, ( 1.35 kg)letette a pultra, s mérte az őszibarackot, amit kértem. Azt zacskóba tette. Fizetés után pakoltam be a szatyromba. A dinnyébe belesüppedt az ujjam, mállott szét a dinnye a kezemben. Mondtam az eladónak, cserélje ki, ez rohadt. Igenám, de a másik még megmaradt dinnye sem volt jobb állapotban. Jaj, hát ez is puha!-kiáltott fel az eladó, majd hátra ment a raktárba, és hozott ki pici, kőkemény dinnyét. Amit aztán mérés nélkül átnyújtott, cserébe a rohadt helyett. Anyu boltvezető volt anno. Kedvenc játékom volt gyerekként megsaccolni, minek mennyi a súlya. Szemre-saccra. Azonnal láttam, ez a dinnye jóval kisebb mint az előző. Kértem, mérje le a gyümölcsöt. ( Közben szép sor kerekedett mögöttem.) Kiscsaj eladó egyre feszültebb lett, én nyugodt maradtam. Lemérte. Egészen pontosan 1000 grammot mutatott a mérleg. Erre fel beüti, hogy 1240 ft. Mondom neki nem oké. Rábaszarintja,( bocsi, de azt tette) újra a mérlegre, s közli, 1470 ft. Mondom neki: nem. Már sík ideg. Jelzem, ha 1300 ft/kg a dinnye ára, akkor az 1000 gramm(=1kg) egészen pontosan 1300 ft lesz. S üsse ki az előző 1, 35 kg-s dinnye árát a gépből, mert a rohadtat nem veszem meg, s el sem viszem. Azt már csak itthon vettem észre, hogy a barack is nyomott és ütődött volt, de hát a zacskón nem látok át.
Ez nem tanulópénz volt. Ez a hülyeségem zsoldja. Ugyanis pontosan ez a hozzáállás és átverés miatt nem járok évek óta abba a boltba. Van termék a raktárban, de ugye a rohadtat kell előbb eladni. Azt is felárral, kihasználva a monopolhelyzetet.
Büntetném őket.
Perzsi.2023. október 14. 15:29
@liketorn: Köszönöm az észrevételeidet. Igen, nyomot kell hagyni, mert ha szó nélkül hagyunk dolgokat, az kihatással van , lesz ránk is.
liketorn2023. október 14. 14:10
@Perzsi.: Mintha minden szándékosan bagatell lenne, az lesz a szerencsés aki nem maximalista... Akárhogy is, örülök, hogy van ez a bejegyzésed, és jól kipanaszkodhattam magamat. Nyugi, azért hagytam értékelést az interneten itt-is, ott-is. Mást nem nagyon lehet tenni. De ez a sok kis hang vádolni fogja őket, a tiedé is; az univerzum a hatás-ellenhatás törvényéé kicsiben és nagyban is, vessünk kis hullámokat, hátha... :) És azért igyekezzünk tovább, így adva életjelet hogy még létezik érdem. Befejezem mára, ne csak az legyen.
Perzsi.2023. október 14. 14:01
@liketorn: Szomorú. De itt többről volt szó. Kicsöngött, felsorolta a menűpontokat, nyomogattam, hogy nulla( hibabejelentés), majd a követkző opció 2, s már kapcsilva újra kicsörgött. Na ott várakoztam félórákat. S így ők hibáztak, de nem csak nálam.
liketorn2023. október 14. 13:58
@Perzsi.: Hogyha nem csöng ki, csak a dallamot játssza le, még nem vagy kapcsolva csak az automatához. Így nem kell nekik több alkalmazottat felvenniük, kikerülték a kapcsolási 5 perc törvényt is. Jóvanazúgy...
Perzsi.2023. október 14. 13:56
@liketorn: Köszönöm! De jó, hogy sikerült visszavarázsolnod!🙂
Perzsi.2023. október 14. 13:55
@liketorn: Igazad van. Amúgy a törvény kimondja, a sikeres, azaz kapcsolt hívás megkezdése után az 5.percben meg kell kezdeniük az ügyféllel a beszélgetést Többször, több mint fél órán át várakoztattak, én bontottam vonalat. Már ha egyáltalán elérem őket, mert mióta sok a panasz rájuk, azóta egy előre felvett szöveg fogadja az ügyfeleket:"Kedves ügyfelünk, hívása csúcsidőben történik, kérjük hívjon később!". Majd vonalat bontanak.2 héten át próbáltam elérni őket, végül az fb oldalukra írtam kínomban, mint sokan mások. Ott meg egy automata választ küld ki a rendszerük, hogy hívjuk a központi számukat. Azt a számot, amit nem vesznek fel, vagy bontanak. Nonszensz.
liketorn2023. október 14. 13:48
Eredeti hozzászólásom még egyszer @Perzsi.: Az okulásért, ha másért nem is:
2023.10.09.-én 10:57-től 12:33-ig, másfél óráig(!) csörgettem a Raiffeisen ingyenes számot. Mellette nem nagyon tehettem mást emiatt, megállt nálam az élet. Közben ment a zene, a tájékoztatás, A munkatársuk úgy döntött, a kicsöngésnél, hogy nem beszél velem, kinyomott nemes egyszerűséggel. Eszem megáll. Én pedig megvártam az ebédszünetét is, miért vannak ilyen emberek? Véleményem szerint ha ez kiderülne, az alkalmazottat ki kéne rúgni. Neki ez csak kényelmi szempont volt, de én nem ezért fizetem az amúgy túlárazott számlavezetésemet. Biztos nem én vagyok az első, akit szétkapcsoltak már, miután kivártuk a sorunkat... Átmegyek a K&H bankhoz.
Igen, ki kell verni a balhét néha! A lecsúszó tendencia, a némaság nem vezet jóra. Túl sokan hiszik azt, hogy a más idejével, energiájával, anyagijával való tékozlás a helyes út. Régen még tudták, hogy AZ szégyen(hisz kis odafigyeléssel mindenük meglenne amúgy is).
liketorn2023. október 14. 13:46
@Perzsi.: Akkor ez nem ügyfélszolgálat, hanem vérszívás. Mindent lehetne jól is csinálni, de nem ügyfélközpontúság az élő törvény, csak papíron. Mindent marjunk el kutyatörvények uralkodnak. Nem is kell hibát keresni, józan ember látja ezt. És nem lehet mit csinálni. Így jutottak székekhez, míg az előzékeny ember félreáll. Így teremtette a természzet(mert ez nem isteni) a fizikát. Sajnálatos a jóérzésű emberekre nézve nagyon.
Perzsi.2023. október 14. 13:45
@liketorn: Nem Márton tehet róla, én bénáztam, elnézést kérek.
Perzsi.2023. október 14. 13:45
@liketorn : A lenti válaszomhoz hozzátartozik, hogy az első, neked szánt válaszom törölni akartam, mert tele van hibával. Kimásoltam, töröltem, azaz azt hittem... de most látom, hogy a te üzeneted töröltem, amit nekem írtál. Elnézést kérek érte, véletlen volt.
Perzsi.2023. október 14. 13:42
@liketorn :Sajnálom ami veled történt. Ha nem lennék mozgásomban korlátozott, nem lenne sehol bankszámlám. Akkor az a kis kellemetlenség is beleférne az életembe, hogy postára járok csekkeket befizetni. Minden bank egykutya. S egyre többnél van fennakadás Ahol én vagyok, ott nem vehetek fel egyszerre 150 ezer ft-nál több készpénzt. Ezt a héten játszották el velem. Tartalékoltam, igyekeztem felkészülni a téli fűtésszámlákra. De egy Isteni suggallat után kivettem amennyit engedtek.( engedtek érted? A saját pénzem!) Erre fel tegnap olvasom, hogy 22-én minden pénzforgalom leáll náluk. Vasárnap ide vagy oda... sok ember pont hogy hétköznap nem ér rá az ügyei intézésére. Én most a digivel harcolok. Hónapok óta jelentek hibát a szolgáltatásukban, csesztek rá. Aztán mikor a műholdak segítségével évente többször csatornakiosztásokat változtatnak, van képük azoktól 5500 forintot bezsebelni, akik nem értenek a készülékük újrahangolásához. Mint pl én sem. Szerencsére hangfelvétel van róla, hogy én a telefonos navigálást kértem volna az újrahangoláshoz, csak fel kellett előtte töltenem a telefonom, mert le volt merülve, nem akartam, hogy megszakadjon a vonal, mivel mondták, 20-25 percet vesz igénybe. Ami nem igaz, mert tavaly 3 perc alatt kész volt. Végül nem kellett a telefonos segítségük sem, meg a másnap kiérkező szerelőé sem, mert az okostévé újrahangolta magát éjjel. Minden csatornát befogott, igaz nem a megszokott helyén, de megvolt mind. Erre fel, kiszámláztak nekem 5500 ft-s számlát, de kiszállási címen. Mivel nem állított semmit a szerelő, s mivel nem íratott alá velem munkalapot, pedig külön rákérdeztem arra a gerinctelen szerelőre, aki azt állította, semmit nem kell fizetnem, de a munkalapra ráiŕta, hogy újrahangolt, így jeleztem a digi felé, hogy Fogyasztóvédelemhez fogok fordulni. Most pedig tanácsokra várok, mely szolgáltatóhoz menjek át, mert ezzel a céggel tele a hócipőm.
liketorn2023. október 14. 13:40
Ezt a hozzászólást a szerzője törölte.
Perzsi.2023. október 14. 13:36
@liketorn: Sajnálom ami veled történt. Ha nem lenbék mozgásomban korlátozott, nem lenne sehol bankszámlám. Akkor az a kis kellemetlenség is beleférne az életembe, hogy postára járok csekkeket befizetni. Minden bank egykutya. S egyre többnél van fennakadás Ahol én vagyok, ott nem vehetek fel egyszerre 150 ezer ft-nél több készpénzt. Ezt a héten játszották el velem. Tartalékoltam, igyekeztem felkészülni a téli fűtésszámlákra. De egy Isteni suggallat után kivettem amennyit engedtek.( engedtek érted? A saját pénzem!) Erre fel tegnap olvasom, hogy 22-én minden pénzforgalom leáll náluk. Vasárnap ide vagy oda... sok ember pont hogy hétköznap nem ér rá az ügyei intézésére. Én most a digivel harcolok. Hónapok óta jelentek hibát a szolgáltatásukban, csesztek rá. Aztán mikor a műholdak segítségével évente többször csatornakiosztasokat változtatnak, van képük azoktól 5500 forintot bezsebelni, akik nem értenek a készülékük újrahangolásához. Mint pl én sem. Szerencsére hangfelvétel van róla, hogy én a telefonos navigálást kértem volna az újeahangoláshoz, csak fel kellett előtte töltenem a telefonom, mert le volt merülve, nem akartam, hogy megszakadjon a vonal, mivel mondták, 20-25 oercet vesz igénybe. Ami nem igaz, mert tavaly 3 perc alatt kész volt. Végül nem kellett a telefonos segítségük sem, meg a másnap kiérkező szerelőé sem, mert az okostévé újrahangolta magát éjjel. Minden csatornát befogott, igaz nem a megszokott helyén, de megvolt mind. Erre fel, kuszámláztak nekem 5500 ft-s számlát, de kiszállási címen. Mivel nem állított semmit a szerelő, s mivel nem.íratott alá velem munkalapot, pedig külön rákérdeztem arra a gerinctelen szerelőre, aki azt állította, semmit nem kell fizetnem, de a munkalapra ráiŕta, hogy újrahangolt, így jeleztem a digi felé, hogy Figyasztóvédelemhez fogok fordulni. Most pedig tanácsojra várok, mely szolgáltatóhoz menjek át, mert ezzel a céggel tele a hócipőm.
Perzsi.2023. július 26. 16:50
@Sznearanka: Minden leamortizálódik.
Perzsi.2023. július 26. 16:49
@Mikijozsa: Én sem tudom, de szerintem nem uniós izé. Világszerte romlik a helyzet.
Sznearanka2023. július 26. 16:25
@Perzsi.: @Mikijozsa: A 21. század vívmányai. Ami jó volt valaha is, még mindig tönkre mehet.
Mikijozsa2023. július 26. 15:57
@Perzsi.: soroljuk ezt is uniós furaságok közé? nem is tudom
Perzsi.2023. július 26. 14:17
@Mikijozsa: Az is érdekes, hogy ez a városrész állítólag a jobbak közé tartozik. Mégis egy hatalmas terület maradt élelmiszerbolt nélkül. Ez 1989 előtt elképzelhetetlen lett volna. De már gyógyszertár és posta is csak messzebb van. Cserébe van szalon, lövöldözésekkel, hőbőrgésekkel, stb. Tiszta Chicagó.
Perzsi.2023. július 26. 14:13
@Sznearanka: Én nem akarok ilyen jövőt. Ki nem állhatom az elektronikus akármiket, az ellenőrzést, a rám erőltetést. Ha még az életemben bevezetik, ki fogok purcanni.
Perzsi.2023. július 26. 14:11
@skary: Ha baj, hogy nem szeretem a rohadtat, akkor igen, válogatós vagyok.
Mikijozsa2023. július 26. 10:38
érdekes
Sznearanka2023. július 26. 10:05
@Perzsi.: Nem hirtelen fogják azt bevezetni, szépen ki vannak dolgozva a lépések, remélem a mi életünkben még nem lesz ilyen. Például a pénz megszüntetése, háborogtunk, hogy szó se lehet róla, és lassan már mindenki bankkártyával vásárol, sőt a lustábbja telefonnal, pedig az elég veszélyes. Aztán majd következik, hogy minden adatodat egyetlen kártyára rakják, a személyi igazolványt, a lakcímkártyát, a jogosítványt, az adókártyát meg a bankkártyát is. És akkor már egész egyszerű a dolguk, mert ha pént érkezik a bankszámládra, azonnal tudni fogja az adóhatóság. Mondjuk azért az szinte már most is úgy van. Van már ilyen ország.
skary2023. július 26. 09:07
@Perzsi.: nagyon válogatós vagy az a baj :)
Perzsi.2023. július 26. 08:46
@skary: Ha valami olyan puha, hogy mállik, az már rohadt. Lehet, hogy ez az új ínyenc kaja, de nekem nem jön be.🙂
skary2023. július 26. 08:01
puha? de hát az remek!!! nem kő koptatnod a protkót .) könnyebben emészthető stb :) csodaország ez a miénk :)
Perzsi.2023. július 25. 22:12
@liketorn: Nem örvendetes jövőkép.
Perzsi.2023. július 25. 22:11
@Sznearanka: Az előzőhöz még annyit: ha bejön a jegyrendszer, és a bogárkaja, éhen fogok halni de meg nem eszem. S sokan nem fogják. Eljön a törni zúzni időszak. Mert onnan már csak egy lépés a 3D nyomtatóval készült műhús és a vanilíacukros fekáliapogácsa.
Perzsi.2023. július 25. 22:08
@Sznearanka: Nem tudom kinek kell szólni, nem is állt szándékomban panaszt tenni senkinél. Ott a helyszínen szóltam, bár egyik fülükön be, másikon ki. Az embereket nem értem. Nem értem miért mennek oda vásárolni. Az áraik elképesztőek. Akik ezt meg tudják fizetni, azoknak sem értem , a gondolkodásmódjukat. A dobozos fagyi pl ami most az ..diban 1600 ft, náluk 3600. A fagyis hűtő az utcán(!) van a bolt előtt, de árak nincsenek feltüntetve. Bent a boltban vett elő egy listát az eladó, azon nézegette melyik mennyibe kerül, mikor rákérdeztem. Ilyen erővel azt mond amit akar, s nekem meg felszámolhatja egy holdkomp árát. Évek óta sokan panaszkodnak rájuk.De van egy törzsgárda, akik meg... pedig az újságok is írtak róluk, mert míg éjjel is nyitva voltak, rengeteg piás ott tanyázott a bolt előtt. Manapság is, de 20 óra után csend van. Házak közötti parknál van a bolt. Kb 20 éve még jó bolt volt. Akkor is maszek, de a régi tulaj nem volt kapzsi.
liketorn2023. július 25. 20:21
Az igazi szarKafutam még el sem kezdődött.
Sznearanka2023. július 25. 19:49
Elvileg büntetik őket. De kinek kell szólni? Fogyasztóvédelmi Felügyelőség? Sok esetben mielőtt kimennek, leadják a drótot, aztán "véletlenül" mindent rendben találnak. Mindenki le van fizetve.
Itt sem jobb a helyzet, nagyváros, de a multiknál van minden, a régi ABC-k már csak tengődnek. Lézeng a polcon 5 db (!) étolaj, szigorúan csak saját termék, más nincs. Ennyi a "választék". Az is a silányabb fajtából. De a többi termékkel sincs másképp. Lassan jegyre fogjuk kapni a tücsköt, aztán egyél.