Isten fizesse meg!

Perzsi.•  2023. augusztus 18. 13:36  •  olvasva: 133

Amikor az ember fizet valamiért, de nem azt kapja ami le van fixálva, az nagyon dühìtő tud lenni. Dühítő és egyben elkeserítő is. Ahogyan az is, amikor rossz árut kap. Szemmel látható a hiba, mégis a "futár" azt hozza. Hiszen előre ki van fizetve, s a nyomorult megrendelő még vissza sem tudja vitetni, mert a cég monopolhelyzetben van, és reklamálás esetén még jól meg is szívatják a megrendelőt a következő rendelésnél. Pl csak náluk lehet a létfenntartáshoz szükséges árut rendelni. Ha nem kell a hibás árú, hát ne kelljen legközelebb a jó se.  Hányingerem van az ilyen emberektől.Mert ha csak egyszer fordulna ilyen elő... már az is dühítő kompromisszum lenne.. De így? Meg amúgy is, miért kell elfogadni azt, hogy valakik nem rendesen végzik el a munkájukat, s ezáltal engem kár ér? Miért törődnek bele az emberek ebbe? E tükrében a cím úgy tűnhet, mintha káromlás lenne. Nem az, nem annak szántam, de vannak akik csak akkor jönnek rá, hogy mennyi az idő, ha őket is olyan bánásmód éri, mint amilyet ők adnak az embertársaiknak.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Perzsi.2023. augusztus 18. 19:34

@liketorn: Ez a cég nem termékekkel foglalkozik, ez csak virágnyelv. Persze tettem észrevételt, de eddigi tapasztalataim alapján , magasról tesznek rá. Sokszor , szinte mindig, nekik áll feljebb. Csoda kell hozzá, hogy beismerjék hibáikat.

liketorn2023. augusztus 18. 17:06

Reklamálj! Hagyj google értékelést a cégnél, én is jártam már pórul, a monopolhelyzetben levő cégeknél is úgy tapasztaltam, hallgatnak a telefonos, emailes megkeresésekre. Ha nem is kapsz csereterméket, talán adnak kupont. Nehogy kidobd a hibás terméket, inkább fotózd le, és számolj el 10-ig, mielőtt szerencsétlen ügyfélszolgálat fejét mosod, aki nem tehet az egészről. Ezek a cégek belekalkulálják az árba az esetleges kárt. Használd ki!