Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
""Fekete" kedd
Perzsi. 2024. július 2. 15:27 olvasva: 83
Panasziroda 5.1
Mikor minden összejön...
Annyira dühít, hogy én, mint becsületes állampolgár, igyekszem eleget tenni, és teszek is, a szolgáltatók felé, ám nekik mindent szabad. Még azon túl is. Mert ők bátorak. Akik most benyeltek egy céget, akik áramot biztosítottak. Az a cég is megér egy misét, ott is voltak gondok, pl a júniusi áramdíjat nem vonták le , pedig csoportos beszedési lehetőségük van a bankomnál. S most én találjam ki, hogy hogyan rendezzem az összeget. Az új cég, a bátorak, meg csak július 15 után fognak tudni ügyet intézni, így sanszos, hogy egyszerre 3 havi díjat akarnak majd levonni. Nem fog sikerülni, limitet állítottam be a bankomnál, saját védelmem érdekében, mert több szolgáltató tette, teszi ugyanezt, hogy egyszerre követel 2-3 havi díjat. Persze késedelmi kamattal, pedig én a havi egyszeri, fogyasztás utáni részszámlát mindig kifizetem, hisz le tudják kérni a bankomtól. Egyszer. Havonta. De nekik ez nem jó, fő a káosz. Ők a rosszhiszeműek, mégis én szorulok, s kapok idegbajt.
Aztán receptiratás. A gyógyszereim felét sem írták fel. Mert tegnap Semmelweis nap volt, nem dolgoztak, ma meg állítólag 85 beteg jutott 4 óra rendelési időre. Ettől nekem még hiányoznak a gyógyszereim.
Nyár van, s bár itt igencsak hideg van most, tehát nem a meleg az oka, mégis minden a feje tetején áll.
* a részszámla szót újmagyarul majdnem résszámlának írtam. S hogy ez hogy fér bele a Poet arculatába? Sehogy...
Perzsi.2024. július 6. 18:12
@S.MikoAgnes: Én sem applikáción át fizetek. Igaz óvatosságból. Túl sok csalás történik manapság.
S.MikoAgnes2024. július 6. 17:10
@Perzsi.: Ha egyedül maradok, teljesen végem. Nem értek a mai modern világhoz, ezekhez a gépi befizetésekhez sem.
Perzsi.2024. július 5. 14:27
@S.MikoAgnes: Szerencsére ti ketten vagytok, és éberek. De sok idős ember nem ért, hozzá, s sokszor csak annyit értenek a meg az m1 híreiből, hogy emelés jön. Aztán mikor kapnak 20 ezer helyett egy 30 ezres számlát, szó nélkül befizetik. Még nem hallottam olyat, hogy a szolgáltató önként visszafizetett volna. S ma már gépek generálják a számlát is. A városom csoportjában most ébredtek fel az emberek, s kérdezgetik egymást, az áramszolgáltató miért nem vont júniusban? Telefonáltak, s kaptak egy számlaszámot a bátorak cégtől, s kézséggel befizették oda! a számlát. Hát nem. Az a számla bárkié lehet. Ennyit a technikáról, de az emberekről is.
S.MikoAgnes2024. július 5. 11:46
Az a baj , hogy felületesek, figyelmetlenek. Jött a leolvasó, rosszul írt be, kiküldtek százezer fölötti számlát egy hónapra. Jeleztünk, hogy ennyi nem lehet. Aztán küldtek egy csökkentett árat nyolcvan körül ezerben. Újabb reklamáció és leolvasás után után 32 ezer lett. Amennyit a férjem is számolt. Gondolom elég gyakori lehet....nekünk meg idegbaj!!!!!
Perzsi.2024. július 3. 20:13
@Sznearanka: Nekem meg az jutott eszembe, azért viselkednek így a szolgáltatók, mert a kör lassan bezárul. Értem ez alatt azt, hogy régen választhattunk melyik telefon, tv, s egyébb szolgáltatót vesszük igénybe. Ma szinte minden cég egy valakinek a kezében van, csak a cégvezetők neve más. Tehát, ha én a dagi internettől átmennék egy másikhoz, szinte biztos , hogy ugyabaz a tulaj, csak a neve más. Aki meg még nem, azt úgyis felvásárolják. Mint most az áramszolgáltatót a bátorak.
Sznearanka2024. július 3. 18:38
Épp a napokban morogtam a férjemnek, ki másnak, ő legalább meghallgat, hogy ebben az országban mindenki azt csinál, amit akar. Saját munkahelyemen főleg iszonyúan zavar, mert ott sem volt így mindig. Néhányan még a "régi" világból maradtunk, én 25 éve dolgozok ott. Valamiért az ügyfelet, a partnert nem tisztelik már a cégek. Elvégre örüljön, hogy van hol elkölteni a pénzét, vagy nem is tudom milyen logika mentén, de úgy kezelik nagyon sokan, mintha szívességet tennénk a vevőnek, ügyfélnek. Megtesszük amit nagyon muszáj, aztán a többit meg oldja meg magának.
Például a csomagküldő szolgáltatás (nálunk is van). Nagyon soknál már nincs papír, valamit belefirkantanak a PDA kijelzőjére, aztán ha utólag reklamáció lenne, szerintem az ügyfél semmit nem tudna bizonyítani.
Perzsi.2024. július 3. 14:25
@Menta: A számítógép ezek szerint nem ismeri a dátumot. Ugyanis kiküldött az áramszolgáltató emaiben egy számlát május elején, június 24-ei befizetési határidòvel. Majd ugyanezt kiküldte június elején is. Májusban levonta, megköszönte a befizetést, júniusban meg 21-én figyelmeztetett, hogy 3 nap múlva lejár a határidő, miközben a bankomtól szokta lekérni az összeget minden 24-én. Azóta sem vonták le. A bátorok cég meg csak július 16-án lesz elérhető, de azt mondták, az elődjük számlázásához semmi közük.
Felénk pár postás nem tud olvasni, mert rendszeresen más utcabeliek számláit hozzánk dobálja be. Sem a név, sem az utca nem stimmel, csak a szám, de az emelet már ismét nem. Na ez az a szint, ami már nem trehányság, hanem szemétség.
Perzsi.2024. július 3. 14:18
@Animanongrata_: Igen, tudom. Ma sikerült megoldani, de szerzett pár ideges percet, órát.
Menta2024. július 3. 10:43
@Perzsi.:
Az egyik szolgáltató többször is más számláját küldte hozzám.Lehet, hogy hasonló az email címem és ezért, de miután szóvátettem, hogy semmilyen szeződésben nem vagyok vele, még jött egy számla. Ismét szóltam, de válaszra sem méltattak. Főleg azért szóltam, hogy az a szerencsétlen, aki miattuk nem tudja fizetni a számlát, mert meg sem kapta, ne járjon pórul. De rám se bagóztak. Szóval nincs semmi figyelem, emberség a hivataloknál, a számítógép
teszi a dolgát és kész.
Animanongrata_2024. július 2. 19:21
@Perzsi.: sokkal többet nem tudsz sajnos tenni..
Perzsi.2024. július 2. 19:15
@Menta: A lenti válaszomhoz még annyit hozzátennék, hogy inkorrektek is. Pl a bankom, amikor bementem jelezni, hogy változás történt az adataimnál, kérte az email címem. Mondtam, az nem változott, de ismét jelezném, hogy direktmarketingre nem használhatják, s nem adhatják ki harmadik félnek sem. Szinte még haza sem értem, már a fiókomban volt tőlük egy reklámlevél. Majd egy hét múlva egy újabb akció ajánlatuk. Tegnap felkellett hívnom őket, hogy valóban nem kért levonást az áramszolgáltató? Majd az ügyintézés végén megjegyeztem, hogy letiltottam a mail címűket, a kéretlen levélszemetek miatt. Annyi volt az ügyintéző válasza, hogy na, akkor megoldotta! Mondtam neki, hogy köszí! A hozzáállását is. Nem ám elnézést, vagy bikfatty, hanem a flegma beszólás... na az megy. Tanultam belőle. Soha többet egy szolgáltatónak sem adom ki a mailcímem.
Perzsi.2024. július 2. 19:00
@skary: Igaz.
Perzsi.2024. július 2. 19:00
@Animanongrata_: Itt is van email cím, arra írtam. Kb 2 óra mire választ kapok, de ma az asszisztens nem jól végezte a munkáját. Sajnos szinte minden hónapban lemarad valami a szokásos gyógyszereim közül. Aztán magyarázkodhatok, meg kuncsoroghatok a gyógyszertárnak, ahonnan be szoktam szerezni a bogyókat, hogy ugyanmár rendeljenek újra, s siessenek, hogy ne kelljen kétszer menni a gyógyszerért. Ez nehéz mozgás mellett nekem külön gond.
Perzsi.2024. július 2. 18:56
@Menta: De mindez csak azért, mert olyan jó dolog a digitalizáció. Sajnálom, hogy így jártál!
Animanongrata_2024. július 2. 18:25
@Perzsi.: a bürokrácia dívik, azért van egy jó tippem a gyógyszerre, a háziorvosnak van email címe, de vmièrt titkolja…már nem tom, h de megszereztem, írok nekik és fél nap múlva recept a felhőben csak ki kell váltani, hátha nálatok is működne, mert kiakasztó a helyzet ja.
Menta2024. július 2. 18:20
@Perzsi.:
Bosszantó ami történik. Annyi fejetlenség van. De mindenütt. Nekem a bankba van járásom, mert amit elrontottak előszöt, úgy lett javítva, hogy a rossz mellé lett egy másik rossz a javítás után. Már harmadik esetben állok sorba ugyan azért. Az eszem megáll.
Nem vagy egyedül!
skary2024. július 2. 17:24
@Perzsi.: áá máshol is..annyi isztán van :)
Perzsi.2024. július 2. 17:23
@skary: Igen, nálunk magyarországon.
skary2024. július 2. 17:22
valahol középkori világ van :)