Szakrális geometria, mindenhol, körülöttünk

Szenge•  2019. december 2. 19:13



Anno egy egész vaskos füzetet teleszerkesztettem a szakrális geometria formáival. Akkor döbbentem rá, hogy a köröttem, a nem ember alkotta, hanem a természetesen kialakuló (élő/élettelen) tárgyak formáihoz kapcsolódtam. Olyan megértések jöttek létre az elmémben, ami bizonyossá tette számomra, hogy akik channeling, úgynevezett csatornákon keresztül kommunikálnak állítólagos szellemi lényekkel, azok akármikkel is beszélgetnek, de mivel beszélgetnek velük (elmébe korlátolt kommunikáció), így eleve nem jutnak ki az emberi elméből. Ugyanis aki elkezdi feltérképezni a szakrális minták világát, annak egy dolog bizonyossá válik:


Mivel minden kivétel nélkül, az ősi létforrásához kötött, hiszen onnan nyeri átmeneti formációját, így minden, kivétel nélkül kapcsolatban is van vele minden egyes pillanatban.
Így ha megfigyeljük a nem ember alkotta természet kommunikációját, akkor rájövünk, hogy az mélyen szimbolikus. Állandóan kommunikál az alkotórészei között egy olyan módon, amit csak a sámánok és a természetközeli népek értettek meg eddig, de a városi ember még nem. Bizonyossággal ki tudom mondani, hogy az emberi verbális kommunikáció, akár a fejében hallja valaki (channeling), akár belső monológként, akár egymással hallható módon kiejtve, alacsonyabb rendű (mivel emberi elme korlátozta), mint a szakrális geometria és a szimbolikus kommunikáció.


Ergo, a lét teremtő mechanizmusa, amit istennek neveznek egyesek, vagy a létforrásnak, nem magunkra hagyott bennünket, hanem banálisan rossz felől közelítünk a vele való kommunikációhoz.


Nem ember alkotta törvény rajzai. szakrális geometria, melynek megtervezése ismeretlen alkotó(k) műve.
Szavakkal, csak ugyanolyan tökéletlen lényekkel lehet beszélgetni, mint amilyenek mi, emberi formában levő korlátolt lények is vagyunk. A forráshoz meg kell tanulni a szimbológia nyelvét. Erre a legjobb lehetőség, ha megfigyeljük a természet alakzatait, amit bizonyítottan nem ember hozott létre. Az összes nagy vallás felhasználta az üzeneteiben a szimbólumokat. Aztán sajnos a hozzájuk társított magyarázatokat is. Maradjunk meg a szimbólumok tiszta nyers első pillanatánál, amikor még az adott szimbólum alakzat és mi nem képezünk különállóságot. Amikor, aki nézi és amit néz, az nem két külön dolog. Akkor a Létforrásunk közvetlenül kommunikál velünk. De soha ne várjuk, hogy szavakkal fogja tenni, mint az elborult vallási szekták hívői hiszik. A szakrális szimbólumok megfigyelése az első lépés, a Létforrásunkkal való valódi kommunikáció lehetőségéhez, az újrakapcsolódáshoz Ősten (a differenciálatlan Egész) hullámhosszhoz.



Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Pera762019. december 15. 07:53

@okeanus: Azt hiszem, a lényeg nem ért el hozzádig. Nem baj.
A történet arról is szól, hogy azt is meg lehet érteni, hogy a másik épp akkor valamit miért nem ért meg.

Szenge2019. december 6. 20:18

@anderszkor:
1. A szakrális geometria tanának és a szerkesztéseknek a legnagyobb haszna, hogy képet adnak a fizikailag látható jelenségek alapstruktúráiról. Ami alapján készült minden ami fizikainak látszódik.
2. Az akasha krónika által olyan információk érkeznek, amihez kapcsolódva számos területen növekszik a hatékonyság. Legfőképp a gyógyítás és az emberek segítése területén, ha példát szeretnék mondani. "új" gyógyító kezelő módszerek születnek meg az emberek egészségének visszaállítása érdekében.
3. A reinkarenáció számomra nem valóság éppen ezért egy részemanációban sem tudok teljes mértékben hinni. Én abban hiszek amit belül érzek. Amit érzek az tövábbhullámzó hajlamok áradata ami új létező formákat alakítanak ki egy soron következő létezésben. Ez számomra teljes mértékben felülírja a reinkarnáció hitelét, ami meg nem más, mint egy konkrét léleknek nevezett massza formaváltása.
4. A trollkodás azon fajtája amit bizonyos helyeken eszközlök, megpróbálja felhívni az emberek figyelmét banális dolgokra. Mint pl a new age-be való tulzott beleragadás..stb.
5. Ha valaki úgy érzi, hogy követni szeretne, csak akkor tegye, ha nem hajlamos függőségekre. Ellenkező esetben az történne ami legtöbbször tapasztalható manapság. Guru, tanító, mester, oktató függőség. De az ember nem guru , nem mester, nem tanító, csak szerep amit beteljesít a feladatánál fogva, melyeket hajlammagjai őriznek az aktiválódás pillanatáig.

anderszkor2019. december 4. 09:02

@Szenge: kérdésemre, hogy neked mit adott a szakrális geometriával való foglalkozás ezt találtam, ami legközelebb esik egy lehetséges válaszhoz:

" Látod hogy nincs teremtőjük hanem ok okozatok végtelen láncolatában egyszerűen csak alkotnak. Na ilyen az univerzum és ennél mélyebb betekintés is kezdetét veszi."

Amikor olyan szándékkal szólítasz meg embereket, hogy tovább add tudásodat, aminek feltétele, hogy megragadd mások figyelmét, szerinted ez a válasz lenne az igazi "csali"? Ha pedig a válaszoddal nem volt szándékod felkelteni a figyelmet, akkor mi lenne az a 3-5 mondat, amiről úgy gondolod, hogy tömegekben sikerülne felkelteni az érdeklődést munkásságoddal kapcsolatban?

Ha esetleg eddig nem gondolkodtál ilyen tömör megfogalmazásban a figyelemfelkeltéssel kapcsolatban, az alábbi 5 kérdésre adott, kérdésenkénti egy mondattal lehetőséged lenne "letenni a névjegyedet".

1. Szerinted mi a legnagyobb jelentősége, (gyakorlati) haszna a szakrális geometriával való foglakozásnak?

2. Milyen kézzelfogható, gyakorlati életben alkalmazható és általad sikeresen alkalmazott információhoz jutottál az akasha krónikákból?

3. Ha tisztában vagy a reinkarnáció valóságával, akkor miért nem hiszed, hogy te XY részleges reinkarnációja vagy?

4. Ha éppen humort gyakorolva nem trollkodsz, milyen gondolatok jutnak eszedbe a vonzás törvényével kapcsolatban?

5. Mi az az egy mondat, amit a legfontosabbnak tartasz és mindenképpen el szeretnéd mondani a leendő követőidnek?

Mikijozsa2019. december 3. 12:43

Érdemes volt olvasni, gratula

okeanus2019. december 3. 12:12

@Pera76:
A "lelki szint" nem tudom, hogy pontosan mit takar, mit értesz ez alatt, minden esetre alá-fölé minősítést sugall. Olyat, hogy érzelmi intelligencia már hallottam.
Örülök a megvilágosodásodnak, bár azt nem írtad, hogy a négy szint közül melyiket sikerült elérned, javasolnék egy zalaszántói kirándulást... vagy nem.

Pera762019. december 3. 10:31

@okeanus: Van, ilyen is. Meg más is.
Ahányféle ember, annyiféle lelki szinten él. Rendelkezik különféle IQ-val, meglátással, tapasztalattal. Vagy nem.
Nekem van egy minibuddhám. A kisebb fiam. Ő tanított meg erre: Akinek nincs ikúja, nem is lesz, miért nem értem? És akkor megvilágosodtam. 😊

Szenge2019. december 3. 00:37

@Pera76: Kedves Pera76! Örülök, ha adnak valamit az írásaim ami továbbgondolásra érdemes. ;)

Szenge2019. december 3. 00:34

@anderszkor: A verbális kommunikáció hibája, hogy amikor kimondjuk pl. az almára az alma szót, elválasztjuk az adott tárgyat az őt körülvevő többi tárgytól. Mivel lesz a térben egy közmegegyezés útján létrehozott verbális felosztás illúzió: Az alma (azaz az egyik forma a létegészben ami valójában nem választható el a többi formától, de a verbalitás mégis azt az illúziót teszi hogy igen) és mindaz ami nem alma (ami szintén nem választható le az almának nevezett formai részről. Hiába cimkézzük külön az eltérő formai alakzatokat, azok ugyanúgy összetartoznak mint a fotonok fénykvantumai többezer fényévnyire egymástól, mégis ugyanott. Tehát a szavakkal felosztjuk a feloszthatatlan létezést. A felosztás illúzióját kelti a verbális kommunikáció. Ezért alacsonyabbrendű kommunikációs forma mint a szimbolikus. De a szimbolikusnél is van magasabbrendű kommunikáció, csak az az emberi létforma számára befogadhatatlan. Azonban ha tudatosságunk visszanyeri az ősalap intelligencia állapotát, az emberi forma levetkőzi magát és felszabadul a többi kommunikációs lehetőség.

Szenge2019. december 3. 00:22

@anderszkor: Miközben szerkesztesz jó berakni egy számodra kellemes zenét hozzá. Hiszen az elme így az érzelmek és a gondolatok egyensúlyába tud kerülni mialatt a kapcsolódás végbemegy. Hogy mit ad, az attól függ mennyire tudod elcsendesíteni közben a gondolataid, érzéseid iránti ragaszkodásokat. Mennyire tudsz befogadó lenni, hogy valamit a szerkesztés közben megérts arról amit a buddhista tanokban függő keletkezésnek, formaalkotó erőknek hívnak. Hogy az erők és a forma egymást feltételezik s egymás nélkül niincsenek. S ha a teremtő erővonalak irányát megfigyeled látod milyen formát hoznak létre. Látod hogy nincs teremtőjük hanem ok okozatok végtelen láncolatában egyszerűen csak alkotnak. Na ilyen az univerzum és ennél mélyebb betekintés is kezdetét veszi. Ez csak a küszöb amit a szakrális geometria szerkesztése megmutat ;) Nincsenek tervrajzok, amit rajzolunk avagy szerkesztünk, az már maga a mű. Nem a channeling egy aspektus olyan intelligencia részeinkkel vagy épp egészeinkkel akikkel vagy amikkel folyamatos összeköttetésben vagyunk. De semmiképp nem valami tőlünk független lényekkel kommunikálunk. Mert olyanok tapasztalataim alapján nem léteznek, mert nem létezhetnek :)

Szenge2019. december 3. 00:10

@okeanus: Igen :)

okeanus2019. december 2. 21:22

@Pera76:
Hát igen, van aki még azt sem érti, hogy miért kellene közös nyelvi szabályok szerint kommunikálni...szavak,fogalmak jelentését meghatározni...vagy csak olyan fogalmakat használni aminek a jelentését ismeri..

Pera762019. december 2. 21:07

@okeanus: ...szerelem, félelem, hit, végtelenség, kommunikáció. Egyeseknél. Másoknál lényegi tartalommal bírnak ezek.
Attól függ, ki hol tart a megértésekben, van, aki azt sem érti meg, hogy a másik megérti azt, hogy ő nem érti...
Egy ember: egy meglátás, tudás, tapasztalat. Másik embernél más.
Ennek a meg nem értése egyik ember által is lehet megértés a másiktól.
@Szenge: Érdekes téma, új fogalmakkal is találkoztam.

anderszkor2019. december 2. 20:53

@Szenge: azon kívül, hogy gondolom jó érzés volt (talán a dopaminnak köszönhetően) egy vaskos füzetet az évek alatt teleszerkeszteni, mit adott neked ez az elfoglaltság (meg az összes ezzel kapcsolatos szertartás)? Azon kívül, hogy javult az életminőséged.

Elkészítetted-e a "kapott" tervrajzot? Tudod-e, hogy minek a tervrajza, hogy mire való?

Ennyi lenne a szimbólumokkal való kommunikációnak a lényege, hogy kapsz valamit, amit megcsinálhatsz? Vagy lehet más információt is kinyerni belőle? Pl. milyet?

Nekem kicsit körülményesnek tűnik a kommunikáció, bármennyire is tiszta. A "verbális" kommunikáció lehet, hogy nem ennyire tiszta, de egyértelműbbnek tűnik. Vagy az egyik alma a másik pedig körte? Valamiért úgy tűnt, mintha a channelinggel állítanád szembe, helyette inkább ezt preferálod.

okeanus2019. december 2. 20:34

Vannak olyan fogalmaink, amelyek mögött nincsenek tényleges tartalmak, csak spekuláció; pl. sors, szerencse, igazság, isten, stb, ma még egyet hozzátehettem: szakrális geometria

Szenge2019. december 2. 20:00

@anderszkor: Köszönöm a kérdésed. Tapasztalatom szerint, mivel a szakrális geometria a létünk szent alapján működik, ezért a személyiség gondjaival kapcsolatos problémák megoldásában nem a leghasznosabb. Inkább a valóság szövetének megértéséhez, felfogásához tud szimbolikus üzeneteket közvetíteni az akasha krónika kapcsolaton és a megfelelő egregor csoporttudat hálón keresztül. Tehát a konkrét egyéni kérdések ügyében való eljárás a szimbológia tekintetében a tarot kártya, Ji csing és egyéb szimbolika alapján működő jósmódszerekkel képzelhető el nem a szakrális geometriával.

anderszkor2019. december 2. 19:32

Channeling során valóban bizonyos korlátot jelenthet az alany (ember) szókincse, ezért torzulhat az információ, mivel azonban a channeling közönsége (mikor van közönség) szintén (gyakran "képzetlenebb") emberekből áll, az az információvesztés elhanyagolható, ahhoz képest, ami újat nyújt a hallgatóságnak. Máshogyan mondva, talán még könnyíti is a megértést, ha emberi nyelven vannak elmagyarázva a dolgok.

Természetesen az is befolyásolja az információ pontosságát, hogy ki van a channel másik oldalán, de bárki van is, az átlag embernél jóval többet tud a valóságról.

A channeling nem csak kinyilatkoztatásokról szól, hanem alkalmanként konkrét (esetleg saját életét érintő) kérdésekre is választ kap az érdeklődő (még ha egy kicsit torzítva is az ismert korlátok miatt).

Milyen "hasznos" információ kinyerésére alkalmas a szakrális geometria (esetleg a valóság pontosabb megismerésén kívül)? Lehet-e egyénre szabott válaszokat kapni? Egyáltalán válaszokat kapni konkrét kérdésekre?

Az oldalon sütiket (cookie-kat) használunk egyes funkciók (úgy mint belépés vagy beállítások elmentése) biztosításához, valamint biztonsági okokból. Harmadik féltől származó sütiket használunk a megjelenő reklámok személyre szabása és statisztikai adatok gyűjtése érdekében. A sütikről részletes tájékoztató olvasható adatvédelmi tájékoztatónkban. A süti beállításokat lehetőség van személyre szabni ezen az oldalon vagy az "Elfogadom" gombra kattintva hozzájárulhatsz az összes süti használatához.Elfogadom